C. İ. Sarıoğlu, "Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.2, pp.912-937, 2023
Sarıoğlu, C. İ. 2023. Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.2 , 912-937.
Sarıoğlu, C. İ., (2023). Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.2, 912-937.
Sarıoğlu, CÜNEYD. "Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.2, 912-937, 2023
Sarıoğlu, CÜNEYD İ. . "Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.2, pp.912-937, 2023
Sarıoğlu, C. İ. (2023) . "Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.2, pp.912-937.
@article{article, author={CÜNEYD İKBAL SARIOĞLU}, title={Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES}, year=2023, pages={912-937} }