G. ÖZKAN, "COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi," 8.Uluslararası İletişim Günleri , İstanbul, Turkey, pp.614-632, 2021
ÖZKAN, G. 2021. COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi. 8.Uluslararası İletişim Günleri , (İstanbul, Turkey), 614-632.
ÖZKAN, G., (2021). COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi . 8.Uluslararası İletişim Günleri (pp.614-632). İstanbul, Turkey
ÖZKAN, GÜLDEN. "COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi," 8.Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Turkey, 2021
ÖZKAN, GÜLDEN. "COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi." 8.Uluslararası İletişim Günleri , İstanbul, Turkey, pp.614-632, 2021
ÖZKAN, G. (2021) . "COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi." 8.Uluslararası İletişim Günleri , İstanbul, Turkey, pp.614-632.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLDEN ÖZKAN}, title={COVID-19 Pandemi Döneminde Toplumsal Sorumluluk ve Sosyal Fayda Ekseninden Markaların Kriz İletişimi}, congress name={8.Uluslararası İletişim Günleri}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2021}, pages={614-632} }