A. Tapan, "Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü," Yeni Medya , no.13, pp.310-336, 2022
Tapan, A. 2022. Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü. Yeni Medya , no.13 , 310-336.
Tapan, A., (2022). Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü. Yeni Medya , no.13, 310-336.
Tapan, AYSEL. "Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü," Yeni Medya , no.13, 310-336, 2022
Tapan, AYSEL. "Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü." Yeni Medya , no.13, pp.310-336, 2022
Tapan, A. (2022) . "Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü." Yeni Medya , no.13, pp.310-336.
@article{article, author={AYSEL TAPAN}, title={Markaların Yeşil Reklam Stratejilerinin Dijital Etkileşiminde “Vicdan Azabı” Duygusunun Rolü}, journal={Yeni Medya}, year=2022, pages={310-336} }