R. E. KOÇ, "DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM," In İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler , Ekin Yayınevi, 2023, pp.225-237.
KOÇ, R. E. DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM. 2023. In İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler , Ekin Yayınevi, 225-237.
KOÇ, R. E., (2023). DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM. İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler (pp.225-237), Ekin Yayınevi.
KOÇ, REFİK. "DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM." In İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler , 225-237. Ekin Yayınevi, 2023
KOÇ, REFİK E. . "DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM." İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler , Ekin Yayınevi, 2023, pp.225-237.
KOÇ, R. E. (2023) "DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM", İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler . Ekin Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={REFİK ERDEM KOÇ}, chaptertitle={DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM}, booktitle={ İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler}, publisher={Ekin Yayınevi}, city={},year={2023} }