E. ÇOBAN BUDAK Et Al. , "Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi," In Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2 , Cetinje: IVPE, 2019, pp.256-273.
ÇOBAN BUDAK, E. Et Al. Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi. 2019. In Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2 , IVPE, Cetinje, 256-273.
ÇOBAN BUDAK, E., DEVECİ TOPAL, A., & GEÇER, A., (2019). Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi. Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2 (pp.256-273), Cetinje: IVPE.
ÇOBAN BUDAK, ESRA, ARZU DEVECİ TOPAL, And AYNUR GEÇER. "Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi." In Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2 , 256-273. Cetinje: IVPE, 2019
ÇOBAN BUDAK, ESRA Ç. Et Al. "Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi." Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2 , IVPE, 2019, pp.256-273.
ÇOBAN BUDAK, E. DEVECİ TOPAL, A. And GEÇER, A. (2019) "Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi", Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2 . Cetinje: IVPE.
@bookchapter{bookchapter, author ={ESRA ÇOBAN BUDAK Et Al. }, chaptertitle={Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi}, booktitle={ Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2}, publisher={IVPE}, city={Cetinje},year={2019} }