S. SOYŞEKERCİ And O. ŞENELDİR, "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma," 4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.431-448, 2005
SOYŞEKERCİ, S. And ŞENELDİR, O. 2005. Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma. 4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi , (Kocaeli, Turkey), 431-448.
SOYŞEKERCİ, S., & ŞENELDİR, O., (2005). Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma . 4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi (pp.431-448). Kocaeli, Turkey
SOYŞEKERCİ, SERHAT, And OKAN ŞENELDİR. "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma," 4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Turkey, 2005
SOYŞEKERCİ, SERHAT And ŞENELDİR, OKAN. "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma." 4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.431-448, 2005
SOYŞEKERCİ, S. And ŞENELDİR, O. (2005) . "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma." 4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.431-448.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERHAT SOYŞEKERCİ And author={OKAN ŞENELDİR}, title={Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş.'de Bir Araştırma}, congress name={4. Ulusal Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2005}, pages={431-448} }