Ü. ALNIAÇIK, "Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak," In Stratejik Marka Yönetimi , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2019, pp.290-318.
ALNIAÇIK, Ü. Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak. 2019. In Stratejik Marka Yönetimi , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 290-318.
ALNIAÇIK, Ü., (2019). Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak. Stratejik Marka Yönetimi (pp.290-318), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak." In Stratejik Marka Yönetimi , 290-318. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2019
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak." Stratejik Marka Yönetimi , Nobel Akademik Yayıncılık, 2019, pp.290-318.
ALNIAÇIK, Ü. (2019) "Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak", Stratejik Marka Yönetimi . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÜMİT ALNIAÇIK}, chaptertitle={Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak}, booktitle={ Stratejik Marka Yönetimi}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2019} }