İ. KILIÇASLAN And M. OF, "MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ," International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.7, no.62, pp.3406-3419, 2020
KILIÇASLAN, İ. And OF, M. 2020. MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ. International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.7, no.62 , 3406-3419.
KILIÇASLAN, İ., & OF, M., (2020). MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ. International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.7, no.62, 3406-3419.
KILIÇASLAN, İSMAİL, And MUSTAFA OF. "MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ," International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.7, no.62, 3406-3419, 2020
KILIÇASLAN, İSMAİL And OF, MUSTAFA. "MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ." International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.7, no.62, pp.3406-3419, 2020
KILIÇASLAN, İ. And OF, M. (2020) . "MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ." International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.7, no.62, pp.3406-3419.
@article{article, author={İSMAİL KILIÇASLAN And author={MUSTAFA OF}, title={MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ}, journal={International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)}, year=2020, pages={3406-3419} }