F. KOÇ And b. çinar, "HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.159-164, 2018
KOÇ, F. And çinar, b. 2018. HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , (İstanbul, Turkey), 159-164.
KOÇ, F., & çinar, b., (2018). HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ . 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (pp.159-164). İstanbul, Turkey
KOÇ, FATİH, And binnaz çinar. "HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018
KOÇ, FATİH And çinar, binnaz. "HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.159-164, 2018
KOÇ, F. And çinar, b. (2018) . "HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.159-164.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ And author={binnaz çinar}, title={HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, congress name={4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={159-164} }