B. KÜÇÜKSARAÇ And İ. SAYIMER, "Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma," International Conference on Social Sciences and Education Research , Antalya, Turkey, pp.387-388, 2015
KÜÇÜKSARAÇ, B. And SAYIMER, İ. 2015. Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma. International Conference on Social Sciences and Education Research , (Antalya, Turkey), 387-388.
KÜÇÜKSARAÇ, B., & SAYIMER, İ., (2015). Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma . International Conference on Social Sciences and Education Research (pp.387-388). Antalya, Turkey
KÜÇÜKSARAÇ, BANU, And İDİL SAYIMER. "Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma," International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Turkey, 2015
KÜÇÜKSARAÇ, BANU And SAYIMER, İDİL. "Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma." International Conference on Social Sciences and Education Research , Antalya, Turkey, pp.387-388, 2015
KÜÇÜKSARAÇ, B. And SAYIMER, İ. (2015) . "Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma." International Conference on Social Sciences and Education Research , Antalya, Turkey, pp.387-388.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BANU KÜÇÜKSARAÇ And author={İDİL SAYIMER}, title={Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma}, congress name={International Conference on Social Sciences and Education Research}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2015}, pages={387-388} }