M. HALİS Et Al. , "Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.13, no.3, pp.6-22, 2016
HALİS, M. Et Al. 2016. Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.13, no.3 , 6-22.
HALİS, M., HALİS, M., & Adilova, S., (2016). Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.13, no.3, 6-22.
HALİS, MİNE, MUHSİN HALİS, And Sureyya Adilova. "Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.13, no.3, 6-22, 2016
HALİS, MİNE Et Al. "Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.13, no.3, pp.6-22, 2016
HALİS, M. HALİS, M. And Adilova, S. (2016) . "Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.13, no.3, pp.6-22.
@article{article, author={MİNE HALİS Et Al. }, title={Turistik Ürün Tüketicilerinin Satın Alma Kararlarında Etnosentrik Tutumlar Bakü de Bir Araştırma}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2016, pages={6-22} }