H. LATİF And M. ŞÜKRÜ, "Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası," İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , no.78, pp.12-32, 2015
LATİF, H. And ŞÜKRÜ, M. 2015. Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası. İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , no.78 , 12-32.
LATİF, H., & ŞÜKRÜ, M., (2015). Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası. İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , no.78, 12-32.
LATİF, HASAN, And MUSLU ŞÜKRÜ. "Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası," İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , no.78, 12-32, 2015
LATİF, HASAN And ŞÜKRÜ, MUSLU. "Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası." İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , no.78, pp.12-32, 2015
LATİF, H. And ŞÜKRÜ, M. (2015) . "Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası." İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , no.78, pp.12-32.
@article{article, author={HASAN LATİF And author={MUSLU ŞÜKRÜ}, title={Türk İşletmelerinin Misyon ve Vizyon Kavramlarında Anlam Karmaşası}, journal={İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi}, year=2015, pages={12-32} }