Ü. ALNIAÇIK Et Al. , "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, 2010
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. 2010. Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Yozgat, Turkey).
ALNIAÇIK, Ü., DEVELİ, E. İ., GİRAY, C., & ALNIAÇIK, E., (2010). Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma . 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 2010
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, 2010
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. (2010) . "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÜMİT ALNIAÇIK Et Al. }, title={Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma}, congress name={14. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2010}}