C. A. BADEM And D. FIRAT, "Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi," KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , pp.77-101, 2011
BADEM, C. A. And FIRAT, D. 2011. Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi. KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 77-101.
BADEM, C. A., & FIRAT, D., (2011). Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi. KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 77-101.
BADEM, Cemkut, And DUYGU FIRAT. "Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi," KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 77-101, 2011
BADEM, Cemkut A. And FIRAT, DUYGU. "Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi." KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , pp.77-101, 2011
BADEM, C. A. And FIRAT, D. (2011) . "Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi." KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , pp.77-101.
@article{article, author={Cemkut A BADEM And author={DUYGU FIRAT}, title={Temel Pazarlama Bileşenleri Açısından Muhasebe Verilerinin Kullanılması Pazarlama Muhasebesi}, journal={KOSBED-Kocaeli Üniversitsi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={77-101} }