F. KOÇ, "MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?," nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.562-567, 2019
KOÇ, F. 2019. MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?. nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , (Kocaeli, Turkey), 562-567.
KOÇ, F., (2019). MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR? . nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn) (pp.562-567). Kocaeli, Turkey
KOÇ, FATİH. "MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?," nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Turkey, 2019
KOÇ, FATİH. "MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?." nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.562-567, 2019
KOÇ, F. (2019) . "MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?." nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.562-567.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ}, title={MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?}, congress name={nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2019}, pages={562-567} }