C. İ. SARIOĞLU, "Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.4, pp.3012-3032, 2022
SARIOĞLU, C. İ. 2022. Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.4 , 3012-3032.
SARIOĞLU, C. İ., (2022). Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.4, 3012-3032.
SARIOĞLU, CÜNEYD. "Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.4, 3012-3032, 2022
SARIOĞLU, CÜNEYD İ. . "Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.4, pp.3012-3032, 2022
SARIOĞLU, C. İ. (2022) . "Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.4, pp.3012-3032.
@article{article, author={CÜNEYD İKBAL SARIOĞLU}, title={Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={3012-3032} }