G. YILMAZ Et Al. , "OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," 20. Ulusal Turizm Konferansı , vol.1, Eskişehir, Turkey, 2019
YILMAZ, G. Et Al. 2019. OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. 20. Ulusal Turizm Konferansı , (Eskişehir, Turkey).
YILMAZ, G., BİLGİLİ, B., & Aslan, S., (2019). OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ . 20. Ulusal Turizm Konferansı, Eskişehir, Turkey
YILMAZ, GÜL, BİLSEN BİLGİLİ, And Serkan Aslan. "OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," 20. Ulusal Turizm Konferansı, Eskişehir, Turkey, 2019
YILMAZ, GÜL Et Al. "OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." 20. Ulusal Turizm Konferansı , Eskişehir, Turkey, 2019
YILMAZ, G. BİLGİLİ, B. And Aslan, S. (2019) . "OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." 20. Ulusal Turizm Konferansı , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜL YILMAZ Et Al. }, title={OTEL HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK MÜŞTERİALGILARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ}, congress name={20. Ulusal Turizm Konferansı}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2019}}