Ö. Alyakut And A. Kuytan, "Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.36, pp.26-47, 2024
Alyakut, Ö. And Kuytan, A. 2024. Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.36 , 26-47.
Alyakut, Ö., & Kuytan, A., (2024). Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.36, 26-47.
Alyakut, ÖMÜR, And Ayşenur Kuytan. "Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.36, 26-47, 2024
Alyakut, ÖMÜR And Kuytan, Ayşenur. "Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.36, pp.26-47, 2024
Alyakut, Ö. And Kuytan, A. (2024) . "Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.36, pp.26-47.
@article{article, author={ÖMÜR ALYAKUT And author={Ayşenur Kuytan}, title={Y Kuşağında Restoran Temizlik Algısının Müşteri Tatmin Düzeyine Etkisi}, journal={Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={26-47} }