İ. SAYIMER And U. Beynem, "Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma," In Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar , Kocaeli: Umuttepe, 2014, pp.285-307.
SAYIMER, İ. And Beynem, U. Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma. 2014. In Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar , Umuttepe, Kocaeli, 285-307.
SAYIMER, İ., & Beynem, U., (2014). Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma. Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar (pp.285-307), Kocaeli: Umuttepe.
SAYIMER, İDİL, And Uran Beynem. "Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma." In Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar , 285-307. Kocaeli: Umuttepe, 2014
SAYIMER, İDİL And Beynem, Uran. "Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma." Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar , Umuttepe, 2014, pp.285-307.
SAYIMER, İ. And Beynem, U. (2014) "Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma", Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar . Kocaeli: Umuttepe.
@bookchapter{bookchapter, author ={İDİL SAYIMER And author ={Uran Beynem}, chaptertitle={Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma}, booktitle={ Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar}, publisher={Umuttepe}, city={Kocaeli},year={2014} }