Ü. ALNIAÇIK, "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, pp.2-20, 2012
ALNIAÇIK, Ü. 2012. Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5 , 2-20.
ALNIAÇIK, Ü., (2012). Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, 2-20.
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, 2-20, 2012
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, pp.2-20, 2012
ALNIAÇIK, Ü. (2012) . "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, pp.2-20.
@article{article, author={ÜMİT ALNIAÇIK}, title={Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={2-20} }