A. Azizağaoğlu And R. Altunışık, "Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.1, İzmir, Turkey, pp.621-635, 2010
Azizağaoğlu, A. And Altunışık, R. 2010. Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi. 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , (İzmir, Turkey), 621-635.
Azizağaoğlu, A., & Altunışık, R., (2010). Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi . 15. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.621-635). İzmir, Turkey
Azizağaoğlu, ARZU, And Remzi Altunışık. "Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Turkey, 2010
Azizağaoğlu, ARZU And Altunışık, Remzi. "Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.621-635, 2010
Azizağaoğlu, A. And Altunışık, R. (2010) . "Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.621-635.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU AZİZAĞAOĞLU And author={Remzi Altunışık}, title={Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi}, congress name={15. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2010}, pages={621-635} }