K. Taşkıran And H. GÜÇLÜ NERGİZ, "Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği," Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019 , Kocaeli, Turkey, pp.879-885, 2019
Taşkıran, K. And GÜÇLÜ NERGİZ, H. 2019. Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği. Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019 , (Kocaeli, Turkey), 879-885.
Taşkıran, K., & GÜÇLÜ NERGİZ, H., (2019). Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği . Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019 (pp.879-885). Kocaeli, Turkey
Taşkıran, Kübra, And HATİCE GÜÇLÜ NERGİZ. "Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği," Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, Kocaeli, Turkey, 2019
Taşkıran, Kübra And GÜÇLÜ NERGİZ, HATİCE G. . "Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği." Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019 , Kocaeli, Turkey, pp.879-885, 2019
Taşkıran, K. And GÜÇLÜ NERGİZ, H. (2019) . "Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği." Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019 , Kocaeli, Turkey, pp.879-885.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kübra Taşkıran And author={HATİCE GÜÇLÜ NERGİZ}, title={Sosyal Medyada Otel İşletmesi Yorumlarının Hizmet Kalitesi Boyutlarına Göre İncelenmesi: Tripadvisor Örneği}, congress name={Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2019}, pages={879-885} }