E. Aktekin Et Al. , "Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi," The Journal of Academic Social Science , vol.2, no.6, pp.469-477, 2014
Aktekin, E. Et Al. 2014. Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi. The Journal of Academic Social Science , vol.2, no.6 , 469-477.
Aktekin, E., Bayazıt, B., Çolak, S., & Çolak, T., (2014). Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi. The Journal of Academic Social Science , vol.2, no.6, 469-477.
Aktekin, Evin Et Al. "Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi," The Journal of Academic Social Science , vol.2, no.6, 469-477, 2014
Aktekin, Evin Et Al. "Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi." The Journal of Academic Social Science , vol.2, no.6, pp.469-477, 2014
Aktekin, E. Et Al. (2014) . "Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi." The Journal of Academic Social Science , vol.2, no.6, pp.469-477.
@article{article, author={Evin Aktekin Et Al. }, title={Eğitilebilir Zihinsel Engelli Çocukların El Becerilerinin Gelişimine Kapalı Alan Aktivitelerinin Etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science}, year=2014, pages={469-477} }