F. DAĞ Et Al. , "Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi," 3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.233, 2015
DAĞ, F. Et Al. 2015. Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi. 3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , (Trabzon, Turkey), 233.
DAĞ, F., ŞUMUER, E., & DURDU, L., (2015). Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi . 3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (pp.233). Trabzon, Turkey
DAĞ, FUNDA, EVREN ŞUMUER, And LEVENT DURDU. "Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi," 3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 2015
DAĞ, FUNDA Et Al. "Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi." 3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.233, 2015
DAĞ, F. ŞUMUER, E. And DURDU, L. (2015) . "Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi." 3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, p.233.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FUNDA DAĞ Et Al. }, title={Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi}, congress name={3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={233} }