Z. B. DONDURUCU And A. ÇETİNKAYA, "Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi," Turkish Studies , vol.15, no.4, pp.325-356, 2020
DONDURUCU, Z. B. And ÇETİNKAYA, A. 2020. Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi. Turkish Studies , vol.15, no.4 , 325-356.
DONDURUCU, Z. B., & ÇETİNKAYA, A., (2020). Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi. Turkish Studies , vol.15, no.4, 325-356.
DONDURUCU, ZEYNEP, And AYSEL ÇETİNKAYA. "Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi," Turkish Studies , vol.15, no.4, 325-356, 2020
DONDURUCU, ZEYNEP B. And ÇETİNKAYA, AYSEL. "Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi." Turkish Studies , vol.15, no.4, pp.325-356, 2020
DONDURUCU, Z. B. And ÇETİNKAYA, A. (2020) . "Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi." Turkish Studies , vol.15, no.4, pp.325-356.
@article{article, author={ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE And author={AYSEL ÇETİNKAYA}, title={Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi}, journal={Turkish Studies}, year=2020, pages={325-356} }