N. AKDEMİR And B. BİLGİLİ, "Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü," In GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1 , Ankara: Detay Yayıncılık, 2024, pp.149-161.
AKDEMİR, N. And BİLGİLİ, B. Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü. 2024. In GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1 , Detay Yayıncılık, Ankara, 149-161.
AKDEMİR, N., & BİLGİLİ, B., (2024). Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü. GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1 (pp.149-161), Ankara: Detay Yayıncılık.
AKDEMİR, NİHAN, And BİLSEN BİLGİLİ. "Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü." In GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1 , 149-161. Ankara: Detay Yayıncılık, 2024
AKDEMİR, NİHAN And BİLGİLİ, BİLSEN. "Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü." GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1 , Detay Yayıncılık, 2024, pp.149-161.
AKDEMİR, N. And BİLGİLİ, B. (2024) "Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü", GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1 . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={NİHAN AKDEMİR And author ={BİLSEN BİLGİLİ}, chaptertitle={Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü}, booktitle={ GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2024} }