C. İ. Sarıoğlu, "Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi," Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, pp.565-577, 2022
Sarıoğlu, C. İ. 2022. Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi. Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2 , 565-577.
Sarıoğlu, C. İ., (2022). Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi. Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, 565-577.
Sarıoğlu, CÜNEYD. "Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi," Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, 565-577, 2022
Sarıoğlu, CÜNEYD İ. . "Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi." Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, pp.565-577, 2022
Sarıoğlu, C. İ. (2022) . "Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi." Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, pp.565-577.
@article{article, author={CÜNEYD İKBAL SARIOĞLU}, title={Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi}, journal={Journal of emerging economies and policy (Online)}, year=2022, pages={565-577} }