G. Değirmencioğlu, "Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği," In İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler , İstanbul: Hiperyayın, 2019, pp.233-254.
Değirmencioğlu, G. Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği. 2019. In İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler , Hiperyayın, İstanbul, 233-254.
Değirmencioğlu, G., (2019). Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği. İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler (pp.233-254), İstanbul: Hiperyayın.
Değirmencioğlu, GÜRSOY. "Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği." In İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler , 233-254. İstanbul: Hiperyayın, 2019
Değirmencioğlu, GÜRSOY. "Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği." İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler , Hiperyayın, 2019, pp.233-254.
Değirmencioğlu, G. (2019) "Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği", İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler . İstanbul: Hiperyayın.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜRSOY DEĞİRMENCİOĞLU}, chaptertitle={Yeni İletişim Teknolojileri Çağı’nda ”Büyük Veri”nin Artan Önemi ve Veri Gazeteciliği}, booktitle={ İletişim Araştırmaları ve Medya Analizleri, Bulgular-Eleştiriler}, publisher={Hiperyayın}, city={İstanbul},year={2019} }