Ö. KERSU Et Al. , "Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi," KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.32-39, 2020
KERSU, Ö. Et Al. 2020. Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi. KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.17, no.1 , 32-39.
KERSU, Ö., MERT, S., KÖŞGEROĞLU, N., AYDIN SAYILAN, A., İLTER, G., & BAYDEMİR, C., (2020). Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi. KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.17, no.1, 32-39.
KERSU, ÖZLEM Et Al. "Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi," KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.17, no.1, 32-39, 2020
KERSU, ÖZLEM Et Al. "Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi." KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.32-39, 2020
KERSU, Ö. Et Al. (2020) . "Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi." KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.32-39.
@article{article, author={ÖZLEM KERSU Et Al. }, title={Cerrahi Servislerinde Yatan HastalarınHemşirelik Bakım Kalitesi Algılamaları ileMemnuniyet Durumları Arasındaki İlişkininBelirlenmesi}, journal={KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ}, year=2020, pages={32-39} }