G. Telli And E. Ayçin, "ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI," TroyAcademy , vol.6, no.2, pp.733-750, 2021
Telli, G. And Ayçin, E. 2021. ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI. TroyAcademy , vol.6, no.2 , 733-750.
Telli, G., & Ayçin, E., (2021). ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI. TroyAcademy , vol.6, no.2, 733-750.
Telli, Güler, And EJDER AYÇİN. "ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI," TroyAcademy , vol.6, no.2, 733-750, 2021
Telli, Güler And Ayçin, EJDER. "ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI." TroyAcademy , vol.6, no.2, pp.733-750, 2021
Telli, G. And Ayçin, E. (2021) . "ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI." TroyAcademy , vol.6, no.2, pp.733-750.
@article{article, author={Güler Telli And author={EJDER AYÇİN}, title={ÖĞRETMEN SEÇİM SÜRECİNDE EN İYİ-EN KÖTÜ VE MABAC YÖNTEMLERİNİN BÜTÜNLEŞİK OLARAK KULLANILMASI}, journal={TroyAcademy}, year=2021, pages={733-750} }