A. ÇETİNKAYA And Z. ÖZDEMİR, "Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme," KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , pp.38-56, 2019
ÇETİNKAYA, A. And ÖZDEMİR, Z. 2019. Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme. KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , 38-56.
ÇETİNKAYA, A., & ÖZDEMİR, Z., (2019). Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme. KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , 38-56.
ÇETİNKAYA, AYSEL, And ZAFER ÖZDEMİR. "Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme," KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , 38-56, 2019
ÇETİNKAYA, AYSEL And ÖZDEMİR, ZAFER. "Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme." KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , pp.38-56, 2019
ÇETİNKAYA, A. And ÖZDEMİR, Z. (2019) . "Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme." KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , pp.38-56.
@article{article, author={AYSEL ÇETİNKAYA And author={ZAFER ÖZDEMİR}, title={Türkiye’deki Çevrimiçi Gazetelerin Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme}, journal={KİLAD-Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi}, year=2019, pages={38-56} }