C. G. Uçkun Et Al. , "Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM," Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi , vol.1, pp.100-112, 2012
Uçkun, C. G. Et Al. 2012. Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM. Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi , vol.1 , 100-112.
Uçkun, C. G., Uçkun, S., & Yüksel, A., (2012). Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM. Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi , vol.1, 100-112.
Uçkun, CEYLAN, SEHER UÇKUN, And ASİYE YÜKSEL. "Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM," Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi , vol.1, 100-112, 2012
Uçkun, CEYLAN G. Et Al. "Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM." Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi , vol.1, pp.100-112, 2012
Uçkun, C. G. Uçkun, S. And Yüksel, A. (2012) . "Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM." Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi , vol.1, pp.100-112.
@article{article, author={CEYLAN GAZİ UÇKUN Et Al. }, title={Customer Satisfaction in Business: CRM ve E-CRM}, journal={Plastik Araştırma,Geliştirme ve İnceleme Dergisi}, year=2012, pages={100-112} }