S. Turhan And İ. Sayımer, "Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi," 3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.122-129, 2018
Turhan, S. And Sayımer, İ. 2018. Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi. 3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi , (İstanbul, Turkey), 122-129.
Turhan, S., & Sayımer, İ., (2018). Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi . 3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi (pp.122-129). İstanbul, Turkey
Turhan, Sencer, And İDİL SAYIMER. "Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi," 3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018
Turhan, Sencer And Sayımer, İDİL. "Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi." 3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.122-129, 2018
Turhan, S. And Sayımer, İ. (2018) . "Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi." 3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.122-129.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Sencer Turhan And author={İDİL SAYIMER}, title={Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi}, congress name={3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={122-129} }