S. KESKİN And İ. UZUN, "’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.60, pp.978-990, 2018
KESKİN, S. And UZUN, İ. 2018. ’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.60 , 978-990.
KESKİN, S., & UZUN, İ., (2018). ’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.60, 978-990.
KESKİN, SAVAŞ, And İMRAN UZUN. "’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.60, 978-990, 2018
KESKİN, SAVAŞ And UZUN, İMRAN. "’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.60, pp.978-990, 2018
KESKİN, S. And UZUN, İ. (2018) . "’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.60, pp.978-990.
@article{article, author={SAVAŞ KESKİN And author={İMRAN UZUN}, title={’xxÖteki’xxnin Kurumsallaşması ve Dönüşen İletişim Pratikleri: Ateizm Derneği’xxnin Sosyal Medyatik Öz -Temsili}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={978-990} }