Z. CESUR And F. B. CANDAN ÇAM, "Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.37-64, 2021
CESUR, Z. And CANDAN ÇAM, F. B. 2021. Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7 , 37-64.
CESUR, Z., & CANDAN ÇAM, F. B., (2021). Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, 37-64.
CESUR, ZAFER, And FAZİLET BURCU ÇAM. "Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, 37-64, 2021
CESUR, ZAFER And CANDAN ÇAM, FAZİLET B. . "Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.37-64, 2021
CESUR, Z. And CANDAN ÇAM, F. B. (2021) . "Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.37-64.
@article{article, author={ZAFER CESUR And author={FAZİLET BURCU ÇAM}, title={Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü}, journal={Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences}, year=2021, pages={37-64} }