S. Özel, "Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, pp.1311-1340, 2021
Özel, S. 2021. Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3 , 1311-1340.
Özel, S., (2021). Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, 1311-1340.
Özel, SEDAT. "Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, 1311-1340, 2021
Özel, SEDAT. "Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, pp.1311-1340, 2021
Özel, S. (2021) . "Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, pp.1311-1340.
@article{article, author={SEDAT ÖZEL}, title={Bir Reklam Biçimi Olarak Preroll Video ve Youtube Kullanıcılarının Preroll Video Reklamlara Yaklaşımı}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2021, pages={1311-1340} }