A. Azizağaoğlu And R. Altunışık, "Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.41-54, 2011
Azizağaoğlu, A. And Altunışık, R. 2011. Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2 , 41-54.
Azizağaoğlu, A., & Altunışık, R., (2011). Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 41-54.
Azizağaoğlu, ARZU, And Remzi Altunışık. "Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 41-54, 2011
Azizağaoğlu, ARZU And Altunışık, Remzi. "Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.41-54, 2011
Azizağaoğlu, A. And Altunışık, R. (2011) . "Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.41-54.
@article{article, author={ARZU AZİZAĞAOĞLU And author={Remzi Altunışık}, title={Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={41-54} }