İ. Yıldırım And E. Özkul, "Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri," In Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , Ankara: Detay Yayıncılık, 2022, pp.98-116.
Yıldırım, İ. And Özkul, E. Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri. 2022. In Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , Detay Yayıncılık, Ankara, 98-116.
Yıldırım, İ., & Özkul, E., (2022). Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri. Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri (pp.98-116), Ankara: Detay Yayıncılık.
Yıldırım, İrem, And EMRAH ÖZKUL. "Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri." In Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , 98-116. Ankara: Detay Yayıncılık, 2022
Yıldırım, İrem And Özkul, EMRAH. "Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri." Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri , Detay Yayıncılık, 2022, pp.98-116.
Yıldırım, İ. And Özkul, E. (2022) "Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri", Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={İrem Yıldırım And author ={EMRAH ÖZKUL}, chaptertitle={Hizmet Hatalarını Önlemede Hizmet Garantileri}, booktitle={ Örnek Olaylarla Turizm Sektöründe Hizmet Telafisi ve Stratejileri}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }