A. Sezginer And B. BİLGİLİ, "KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal) , vol.2, no.2, pp.65-81, 2022
Sezginer, A. And BİLGİLİ, B. 2022. KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal) , vol.2, no.2 , 65-81.
Sezginer, A., & BİLGİLİ, B., (2022). KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal) , vol.2, no.2, 65-81.
Sezginer, Ayla, And BİLSEN BİLGİLİ. "KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal) , vol.2, no.2, 65-81, 2022
Sezginer, Ayla And BİLGİLİ, BİLSEN. "KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal) , vol.2, no.2, pp.65-81, 2022
Sezginer, A. And BİLGİLİ, B. (2022) . "KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal) , vol.2, no.2, pp.65-81.
@article{article, author={Ayla Sezginer And author={BİLSEN BİLGİLİ}, title={KİŞİSEL DEĞERLER, TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ULUSAL KİMLİĞİN KÜLTÜREL VE ULUSAL TEMALI REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies (Utisgad Journal)}, year=2022, pages={65-81} }