B. ÖZCAN TÜRKKAN And C. TURNA, "KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ," Journal of Business in The Digital Age , vol.4, no.2, pp.94-105, 2021
ÖZCAN TÜRKKAN, B. And TURNA, C. 2021. KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ. Journal of Business in The Digital Age , vol.4, no.2 , 94-105.
ÖZCAN TÜRKKAN, B., & TURNA, C., (2021). KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ. Journal of Business in The Digital Age , vol.4, no.2, 94-105.
ÖZCAN TÜRKKAN, BURCU, And CAN TURNA. "KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ," Journal of Business in The Digital Age , vol.4, no.2, 94-105, 2021
ÖZCAN TÜRKKAN, BURCU Ö. And TURNA, CAN. "KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ." Journal of Business in The Digital Age , vol.4, no.2, pp.94-105, 2021
ÖZCAN TÜRKKAN, B. And TURNA, C. (2021) . "KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ." Journal of Business in The Digital Age , vol.4, no.2, pp.94-105.
@article{article, author={BURCU ÖZCAN TÜRKKAN And author={CAN TURNA}, title={KARAR AĞAÇLARI İLE İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE TÜKETİCİYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ}, journal={Journal of Business in The Digital Age}, year=2021, pages={94-105} }