S. ŞENGÜL And Y. KATRANCI, "İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.355-369, 2012
ŞENGÜL, S. And KATRANCI, Y. 2012. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4 , 355-369.
ŞENGÜL, S., & KATRANCI, Y., (2012). İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, 355-369.
ŞENGÜL, SARE, And YASEMİN KATRANCI. "İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, 355-369, 2012
ŞENGÜL, SARE And KATRANCI, YASEMİN. "İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.355-369, 2012
ŞENGÜL, S. And KATRANCI, Y. (2012) . "İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.4, pp.355-369.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={YASEMİN KATRANCI}, title={İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={355-369} }