S. AKGÜL, "SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ)," Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , pp.236-252, 2018
AKGÜL, S. 2018. SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ). Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , 236-252.
AKGÜL, S., (2018). SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ). Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , 236-252.
AKGÜL, SELMA. "SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ)," Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , 236-252, 2018
AKGÜL, SELMA. "SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ)." Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , pp.236-252, 2018
AKGÜL, S. (2018) . "SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ)." Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , pp.236-252.
@article{article, author={SELMA AKGÜL}, title={SİYASAL İLETİŞİM VE REKLAM: SİYASAL PARTİLERİN GAZETE REKLAM İLETİLERİNİN ANALİZİ (2002 GENEL SEÇİMLERİ)}, journal={Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={236-252} }