H. KÜÇÜKSARAÇ, "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz," Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC) , İstanbul, Turkey, pp.28, 2018
KÜÇÜKSARAÇ, H. 2018. Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz. Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC) , (İstanbul, Turkey), 28.
KÜÇÜKSARAÇ, H., (2018). Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz . Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC) (pp.28). İstanbul, Turkey
KÜÇÜKSARAÇ, HAKAN. "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz," Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC), İstanbul, Turkey, 2018
KÜÇÜKSARAÇ, HAKAN. "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz." Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC) , İstanbul, Turkey, pp.28, 2018
KÜÇÜKSARAÇ, H. (2018) . "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz." Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC) , İstanbul, Turkey, p.28.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN KÜÇÜKSARAÇ}, title={Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz}, congress name={Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC)}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={28} }