Atıf Formatları
Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KAVUT, "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi," 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , pp.463-482, 2019

KAVUT, S. 2019. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi. 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , 463-482.

KAVUT, S., (2019). Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi . 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. (pp.463-482).

KAVUT, SEVGİ. "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi," 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi., 2019

KAVUT, SEVGİ. "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi." 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , pp.463-482, 2019

KAVUT, S. (2019) . "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi." 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , pp.463-482.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVGİ KAVUT}, title={Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi}, congress name={1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi.}, city={}, country={}, year={2019}, pages={463-482} }