S. KAVUT, "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi," 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , pp.463-482, 2019
KAVUT, S. 2019. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi. 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , 463-482.
KAVUT, S., (2019). Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi . 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. (pp.463-482).
KAVUT, SEVGİ. "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi," 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi., 2019
KAVUT, SEVGİ. "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi." 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , pp.463-482, 2019
KAVUT, S. (2019) . "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi." 1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi. , pp.463-482.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEVGİ KAVUT}, title={Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi}, congress name={1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi.}, city={}, country={}, year={2019}, pages={463-482} }