B. BİLGİLİ Et Al. , "Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması," Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.19-54, 2008
BİLGİLİ, B. Et Al. 2008. Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması. Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1 , 19-54.
BİLGİLİ, B., GÜLLÜLÜ, U., ÜNAL, S., & GÖDEKMERDAN ÖNDER, L., (2008). Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması. Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, 19-54.
BİLGİLİ, BİLSEN Et Al. "Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması," Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, 19-54, 2008
BİLGİLİ, BİLSEN Et Al. "Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması." Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.19-54, 2008
BİLGİLİ, B. Et Al. (2008) . "Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması." Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.19-54.
@article{article, author={BİLSEN BİLGİLİ Et Al. }, title={Sigorta Hizmetlerinde Tüketici Temelli Marka Değeri Yaratılması}, journal={Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2008, pages={19-54} }