E. TORUN KAYABAŞI, "Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng”," “Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz , Kocaeli, Turkey, 2019
TORUN KAYABAŞI, E. 2019. Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng”. “Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz , (Kocaeli, Turkey).
TORUN KAYABAŞI, E., (2019). Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng” . “Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz, Kocaeli, Turkey
TORUN KAYABAŞI, EHLİNAZ. "Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng”," “Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz, Kocaeli, Turkey, 2019
TORUN KAYABAŞI, EHLİNAZ T. . "Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng”." “Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz , Kocaeli, Turkey, 2019
TORUN KAYABAŞI, E. (2019) . "Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng”." “Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz , Kocaeli, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EHLİNAZ TORUN KAYABAŞI}, title={Pazarlamada Reklamın Olumlu Etkisi - Posıtıve Effect Of Advertısıng In Marketıng”}, congress name={“Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi’ İMASCOM 2019 Güz}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2019}}