D. ALTINTAŞ Et Al. , "Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2)," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, pp.1007-1023, 2017
ALTINTAŞ, D. Et Al. 2017. Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2). Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21 , 1007-1023.
ALTINTAŞ, D., KURTULDU, H. S., & BİLGİLİ, B., (2017). Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2). Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, 1007-1023.
ALTINTAŞ, DERYA, HÜSEYİN SABRİ KURTULDU, And BİLSEN BİLGİLİ. "Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2)," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, 1007-1023, 2017
ALTINTAŞ, DERYA Et Al. "Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2)." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, pp.1007-1023, 2017
ALTINTAŞ, D. KURTULDU, H. S. And BİLGİLİ, B. (2017) . "Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2)." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, pp.1007-1023.
@article{article, author={DERYA ALTINTAŞ Et Al. }, title={Sinema Filmlerindeki Ürün Yerleştirmelere Yönelik İzleyici Tutumları (Oflu Hoca’nın Şifresi 2)}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={1007-1023} }