Z. B. DONDURUCU And Y. B. DOĞRU, "Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme," Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.13, pp.57-79, 2019
DONDURUCU, Z. B. And DOĞRU, Y. B. 2019. Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.13 , 57-79.
DONDURUCU, Z. B., & DOĞRU, Y. B., (2019). Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.13, 57-79.
DONDURUCU, ZEYNEP, And YUSUF BAHADIR DOĞRU. "Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme," Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.13, 57-79, 2019
DONDURUCU, ZEYNEP B. And DOĞRU, YUSUF B. . "Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme." Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.13, pp.57-79, 2019
DONDURUCU, Z. B. And DOĞRU, Y. B. (2019) . "Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme." Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , vol.13, pp.57-79.
@article{article, author={ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE And author={YUSUF BAHADIR DOĞRU}, title={Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme}, journal={Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi}, year=2019, pages={57-79} }