M. Makaracı, "Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi," Academic Perspective Procedia , vol.5, no.1, pp.264-272, 2022
Makaracı, M. 2022. Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi. Academic Perspective Procedia , vol.5, no.1 , 264-272.
Makaracı, M., (2022). Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi. Academic Perspective Procedia , vol.5, no.1, 264-272.
Makaracı, MURAT. "Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi," Academic Perspective Procedia , vol.5, no.1, 264-272, 2022
Makaracı, MURAT. "Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi." Academic Perspective Procedia , vol.5, no.1, pp.264-272, 2022
Makaracı, M. (2022) . "Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi." Academic Perspective Procedia , vol.5, no.1, pp.264-272.
@article{article, author={MURAT MAKARACI}, title={Kritik-Analitik Düşünme Eğilimlerini Ölçmeye Yönelik Bütüncül, Basit ve Kapsayıcı Bir Test Önerisi}, journal={Academic Perspective Procedia}, year=2022, pages={264-272} }