E. ÖZKUL, "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.1, pp.14-24, 2007
ÖZKUL, E. 2007. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.1 , 14-24.
ÖZKUL, E., (2007). Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.1, 14-24.
ÖZKUL, EMRAH. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.1, 14-24, 2007
ÖZKUL, EMRAH. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.1, pp.14-24, 2007
ÖZKUL, E. (2007) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.4, no.1, pp.14-24.
@article{article, author={EMRAH ÖZKUL}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliğine Yönelik İlişkin Bir Değerlendirme}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2007, pages={14-24} }